KONTAKT :

tel.: (46) 30 70 345
tel.kom.: 500 822 717

NASZE SKLEPY

SOCHACZEW

ul. Warszawska 56A

tel.: (46) 30 70 345
Poniedziałek - piątek 9:00-17:00
Sobota - 9:00-13:00


Pozostałe punkty odbioru:

Warszawa - Bemowo

ul. Powstańców Śląskich 104/223

tel.: (22) 405 77 35
Poniedziałek - piątek 10:00-18:00
Sobota - 10:00-14 :00


Warszawa - Saska Kępa

al. Waszyngtona 12/14

tel.: (22) 412 22 74
Poniedziałek - piątek 9:00-19:00
Sobota - 10:00-14:00


Warszawa - Wesoła

ul. Warszawska 55 lok. 201

tel.: (22) 299 40 75
Poniedziałek - piątek 10:00-18:00


Warszawa - Praga Południe

ul. Szaserów 137 lok. 2

tel.: (22) 299 66 57
Poniedziałek - piątek 9:00-17:00

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO



1. Informacje ogólne

  1. Właścicielem oraz administratorem sklepu internetowego www.medyczno-zielarski.pl jest:

J2 MARKETING SERWIS

JANUSZ JĘDRZEJAK

UL. WETERANÓW 12E/1

03-172 WARSZAWA

NIP: 774-119-37-05

REGON: 610081779

wpisana do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 509/1994

2. Zamówienia

  1. Zamówienia można składać:

    1. na stronie http://orthomedical.com.pl/ przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, wypełniając formularz na http://orthomedical.com.pl/

    2. telefonicznie, faksem pod numerem 46 307 03 45 lub mailem sochaczew@medyczno-zielarski.pl od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00 oraz w soboty w godzinach 9:00 – 13:00,

    3. w zamówieniu należy podać nazwę przedmiotu, ilość, cenę oraz podać adres do wysyłki i dane kontaktowe (telefon oraz adres e-mail). Tylko zamówienia z pełnymi danymi mogą być zrealizowane.

  2. Złożenie zamówienia oznacza akceptację zasad przedstawionych w niniejszym Regulaminie.

  3. Zamówienia są realizowane przez:

Orthomedical.com.pl

ul. Warszawska 56a

96-500 Sochaczew

  1. Dostępne formy płatności:

    1. przedpłata na konto wg danych:

 

13 1050 1025 1000 0091 1305 2758

J2 Marketing Serwis Janusz Jędrzejak

ul. Weteranów 12E/1

03-172 Warszawa

    1. pobranie pocztowe

    2. płatność przy odbiorze osobistym

  1. Do każdego zamówienia są doliczane koszty przesyłki, w zależności od wybranego sposobu płatności oraz firmy realizującej dostawę. Cennik usług kurierskich oraz usług pocztowych dostępny jest tutaj.

3. Realizacja zamówienia

 

 Zamówienia są realizowane na 3 sposoby:

  1. wysyłka Pocztą Polską (orientacyjny czas dostawy wynosi około 2-7 dni roboczych)

  2. wysyłka firmą kurierską UPS (orientacyjny czas dostawy w ciągu 1-2 dni roboczych)

  3. odbiór osobisty i wpłata gotówkowa przy odbiorze w sklepie stacjonarnym pod adresem:

Orthomedical.com.pl

ul. Warszawska 56a

96-500 Sochaczew

 

(W przypadku odbioru osobistego prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy w celu sprawdzenia dostępności towaru)



  1. Większość zamówień jest realizowana w ciągu 2 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia. Ze względu na możliwość wystąpienia utrudnień związanych z dostępnością niektórych towarów, w wyjątkowych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia do 14 dni roboczych. W takim wypadku informujemy o tym klienta drogą mailową lub telefonicznie.



4. Zwroty i reklamacje

  1. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art. 2 ust 1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni zgodnie z art. 10 ww. ustawy.

  2. Warunki przyjęcia zwrotu:

    1. zwrot nie dotyczy towaru kupionego osobiście w naszym sklepie stacjonarnym

    2. towaru nie może nosić śladów użycia i powinien zostać zwrócony w takim stanie, w jakim trafił do Kupującego

    3. zwracany towar należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/reklamacji na adres:

Sklep Medyczny

ul. Warszawska 56a

96-500 Sochaczew

    1. zwrot nie zostanie przyjęty, jeśli przedmiot będzie nosił ślady użytkowania. W takim wypadku koszty ponownego odesłania przedmiotu ponosi Kupujący

    2. W przypadku zwrotu towaru prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym przedstawicielem poprzez telefon lub adres e-mail

  1. W przypadku reklamacji w pierwszej kolejności prosimy o kontakt z dystrybutorem sprzętu. Zwykle adres podany jest na opakowaniu bądź karcie gwarancyjnej przedmiotu. Złożenie reklamacji w ten sposób znacznie przyspiesza czas jej rozpatrzenia. Jeśli nie ma podanego adresu dystrybutora lub nie ma karty gwarancyjnej, to reklamowany towar powinien zostać odesłany na adres podany w punkcie 4.2.3 Wszelkie reklamacje są rozpatrywane na zasadach podanych w Karcie Gwarancyjnej towaru. Jeżeli towar nie posiada karty gwarancyjnej, obowiązującymi stają się przepisy kodeksu cywilnego, zaś podstawą reklamacji staje się dowód potwierdzający zakupu.

  2. Wszelkie zwroty pieniędzy związane z reklamacjami bądź zwrotami towarów będą realizowane w ciągu 7 dni roboczych.

  3. Przez 2 lata od daty zakupu sklep ponosi odpowiedzialność w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową zgodnie z art.10 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27.07.2002r. Kupujący traci w/w uprawnienia jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności nie zawiadomił sprzedającego.
  4. W przypadku niezgodności towaru z umową kupujący w formie pisemnej określa sposób niezgodności oraz oczekiwania co do zaspokojenia roszczeń kupującego. Kupujący ma prawo żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową lub wymiany z wyjątkiem sytuacji jeśli naprawa lub wymiana nie będą możliwe albo wiązały się z nadmiernymi kosztami. W takim przypadku kupujący może oczekiwać rekompensaty w postaci obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
  5. Sprzedający ustosunkuje się w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji. W przypadku dodatkowych specjalistycznych analiz zewnętrznych termin ten może zostać wydłużony.

5. Postanowienia końcowe

  1. Podane ceny wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto

  2. Wszelkie opisy przedmiotów na naszej stronie pochodzą ze stron producentów oraz dystrybutorów tego sprzętu. Nie gwarantujemy, że przedstawione dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Zastrzegamy sobie również prawo do wprowadzania zmian bez uprzedzenia, jednocześnie informujemy, że produkty oferowane w rzeczywistości mogą się różnić wyglądem od tych przedstawionych na zdjęciach.

  3. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania przedmiotu ze sprzedaży bez podania przyczyn.

  4. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień, których nie będziemy w stanie zweryfikować (np. brak pełnych danych kontaktowych), lub z powodu innych niezależnych od nas przyczyn (w takim przypadku poinformujemy Kupującego mailem lub telefonicznie).

  5. Zamieszczone w serwisie produkty mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Podane ceny zależą od naszych dostawców i mogą ulec zmianie.

  6. Biorąc udział w naszych aukcjach Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę J2 Marketing Serwis do celów związanych z realizacją zamówień złożonych przez klientów, obsługi posprzedażnej, przekazywaniem klientowi informacji handlowej oraz podejmowania działań marketingowych w formach dozwolonych prawem, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych" (DZ.U. nr 133, poz.833) oraz Ustawą z dnia 18.07.2002r. "O świadczeniu usług drogą elektroniczną".

  7. J2 Marketing Serwis obowiązuje się do ochrony posiadanych danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawienia oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

  8. W przypadkach nie objętych powyższym regulaminem obowiązujące stają się przepisy kodeksu cywilnego.

Sklep internetowy Shoper.pl